Sunday, May 9, 2010

Facing new phase of Life..


Assalamualaikum,

Berpurnama aku tidak menulis di blog ini.walaupon connection internet di mana saja,tapi keiinginan untuk menulis begitu kurang.mungkin bukan "passion" ku kot.Dulu masa time sem akhir di MMU berkobar gila buat entri,kalau boleh setiap benda nak update...Kini aku kian berubah..dunia aku bukan lagi seorang yang bergelar student,aku sudah melangkah ke alam yang baru,,Aku dah kerja..alhamdulillah..sedikit recap perjalanan hidup aku setelah tamat belajar di MMU..

~ Convoed bulan 8 di MMU Cyberjaya + interviewed by TM
~1/9/09 TM panggil untuk menjalani OJT + Induksi di TMTC Taiping
~1/11/09 di tawarkan ke TM CSOC(Customer Service Operation Centre),Vads TTDI
~1/12/09- present di ANOC (Access Network Operation Centre) KL

Kehidupan aku sekarang,tentunya secara total begitu mencabar.Aku lah hamba kepada Penciptanya,seorang anak yang kasihkan ibunya,kakak "garang" kepada adik-adiknya =p ,pekerja kepada aset syarikatnya,dan akulah aku kepada sesiapa yang mengenali diriku ini (no idea)..

It's all about me.Short but it means lot..
For reader(s) thanks for reading my entri.
At top precious pic to be share with.
Done....

2 comments:

Ummuafiq Hashim said...

sekarang ayong duk kajang lagi ker?

NadrahNoh said...

haah berulang dari rumah,,x jauh sgt..cume kene keluar awal untuk elak jam..

Post a Comment

 

menyingkap bukan satu rahsia © 2008. Template Design By: SkinCorner