Monday, May 11, 2009

Bai-bai MMU




Bakal menamatkan pengajian di MMU tidak berapa lama lagi.Kini adalah minggu terakhir study weekku di semester akhir sesi 2008/2009.selepas ini mungkin tiada lagi,attending lab session,preparation midterm test,submission of assignements,joining events semata nak dapatkan saps point(padehal tak aktif pon),battle of the finals,dan yang penting spent time dekat mmu melaka ni.Oh tersentuh pula..alfa,beta,gamma,epsilon dan delta akan menjadi memori terindah.

Sebelom meninggalkan kampus bukit beruang ini,wajarlah saya melakarkan ucapan terima kasih yang tak terhingga pada penaja saya yayasan TM,semua staff mmu khususnya para pendidik faculty of engineering and technology..yang paling berkesan diminda tentulah lecturer-lecturer major tele (en shahidul islam,dr rosli besar,dr tan kim geok,en chan yee kit,serta lain-lain).Dan tak lupa juga,pada supervisor final project saya Ms Wan Zakiah dan moderator saya Mr Omar.Terima kasih juga pada staf-staf library..yang banyak bersabar dengan karenah saya yg mana nak dekat-dekat kene submit report bersusah payah mencari hardcover dibilek kebal simpanan final project senior-senior dulu kala..dan terima kasih pada semua yang pernah menolong saya,memberi diskaun,memberi tumpangan,memberi kata nasihat dan sebagainya.sesunggunya kasih saya tidak dapat diluah dengan kata tetapi hanya doa pengiring untuk kebahagian "anda" semua.

"Semoga berjumpa lagi"

2 comments:

Ummuafiq Hashim said...

wah,barule best,bole le berblog!keciknya tulisan.. ke wan g yang dah tua...

NadrahNoh said...

haah asalnye tak reti nak tukar jadi besar,skang da boley dah..selamat membaca entri saya yg tak seberapa..;>

Post a Comment

 

menyingkap bukan satu rahsia © 2008. Template Design By: SkinCorner