Tuesday, May 19, 2009

kenangan


Alhamdulillah selesai fyp hardcover saya..yang sedihnye setelah dibelek semula ade jugak error in typing.mod kata ok,sv kata ok..tak yah repair report dah.jadi atas saya lah kene double triple n multiple check..aleh-aleh dah jadi hardcover pon masih ade jugak silap sana sini.apa boleh buat..saya redha [muka sedih ;( ].tak apalah mungkin ini habis terbaik yang
boleh saya berikan..semua benda kat dunia ni tiadalah sempurna kecuali yang Esa.justeru,saya bersyukur dapat menyiapkan semua task yang diberi,dan insyAllah hari esok (rabu-ex FYP day)mahu menghantar semua material bekanaan si manja fyp ini ke FET.tah apa agaknya gred yang bakal diperoleh untuk fyp saya..cuaknya..

petang tadi selesai paper random and queueing theory.khamis ni ada satu lagi paper (optoelectronics)..opto ni dah le kena banyak menghapal,adoii sarat la kepala nak sumbat semua dalam 1 hari setengah sebelom tibanya hari exam...paper ini la penutup segala exam-exam sepanjang berada di mmu..sebelum terlupa nak story sikit kejadian selepas abis exam random,class rep kami cik diba telah mengajak untuk bergambar ngn tok guru di biliknya.wah kami sangat hepi dan rasa macam bergambar dengan artis popular pulak hehe..cik diba siap gi membelek gambar memori lama di rak buku tok guru.(jahat tul ko ni..)hehe aku pon nyibok jugak..dedikasi khas untuk tok guru kami yang sgt disayangi "terima kasih for everything".sir kata jangan uplode gambar ni kat utube hehe of coz sir utube tak,blog boleh ye sir..hehe..ok lah sampai sini saja..keep updating my blog ye kawan-kawan!~ assalammualaikum.



+ intan payung hardcover report+



+ Diba,Nad,Dr.Rosli,Sharman,Faiz+

3 comments:

Unknown said...

hahahaha jahat kan aku?
bkn senang nk masok bilik dr rosli untuk bergembira amik2 gamba, gelak kuat2 dan juge belek2 gamba oldies tau!
sgt memorable tau!

NadrahNoh said...

ko tengok,,2 orang tu da macam dwarfs sesat jer,,tak sangka aku ko pendek mcm aku juge..ahaha,,(gelak sengok2 padehal exam opto sikit lg..gege)

Unknown said...

aku mmg pendek pn tp tak sangke la plak aku nye ketinggian lebih kurang ko je rupenye.tp aku lg gumuk la kan.
[malas gile nk stadi opto. da nk mabuk da nih]

Post a Comment

 

menyingkap bukan satu rahsia © 2008. Template Design By: SkinCorner