Saturday, May 9, 2009

berbuah usaha


"Assalammualaikum and a very good day to all of u..My name is Nadrah Mat Noh.My ID is 1041104727.I would like to present my FYP part 2 with title Performance Study of RAKE receiver in WCDMA system.My supervisor is Ms Wan Zakiah n My moderator is Mr Omar Abd Ghafoor.." bla bla n bla..that's all TQ..itu sebahagian teks ucapan terhormat oleh saya selaku peneraju utama projek tahun akhir.syukur semua sudah pon berlalu.tak dapat digambarkan rase puas dan gembira di hati.di bayangan hanya wajah mak dan abah serta adek-adek tersayang.Tak lupa juga pada rakan-rakan yg banyak memberi tunjuk ajar dan kata semangat.sehingga di saat utk menghadapi presentation pon masih ade yg sudi mengucapkan "good luck".terima kasih tak terhingga pada yang sudi datang menjengah presentation saya.nampak betul meriah walhal saya kecot perot berkata-kata kat depan.pada zack dan akmal " leh pulak bersorak wat ombak laut masa aku tengah present" keke..lawak-lawak.walaupon begitu kenangan ini cukup indah tuk diingat sampai bila-bila.Sehari sebelom presentation sempat menjengah presetation adah,syahrool dan rakan-rakan lain.We're having fun with this memorable journey!!jumpa anda semua di konvokesyen nnt insyAllah.

- simpan di kotak minda -

+ saya berhujah terkedu-kedu +





-yg ayu b'baju kurung tu adibah,walaupon x sempat gi presentationnya tp sekalung tahniah buat anda dan fyp u hv done a great job!-

+ riang sebab dah lepas beban di bahu +



+ tangga fakulti tinggal kenangan +
+ mungkin ini dikatakan tangga kejayaan+

8 comments:

-adah matadam- said...

betul.
pasni kene amik gambar kat tangga faculti plak..
ko dah ada..aku xde lagi gambo tangga ni:p

NadrahNoh said...

tu la tekocoh nak amik buku repot itp,tak pe ade 3 minggu lagi,,cepat2 sebelom terlepas.mahal tangga ni tau,,x de tangga ni tak sampai la kita kat lab tingkat 4 tu..

Anonymous said...

naik lif pun boleh gak ler

nazri

-adah matadam- said...

sengal :p

NadrahNoh said...

boleh naik lif,tapi kene tunggu turn la jawabnya.naik tangga tak yah Q!hehe,,bila sampai sempot cungap-cungap.

dlaila said...

Askum Ayong..

Tangga tulah yang membawa ayong sampai kemenara gading... Semoga berjaya..

NadrahNoh said...

wasalam,,kak lela,,hehe sukenya dapat jumpa kat sini.tahniah jugak tuk butik kak lela tu.diharap legasi bisnes bertambah maju :)

Unknown said...

eh ade plak compliment utk aku ye?
ko ni saje wat aku tersipu2 malu.hahahaha
sorry tak g presentation ko..
but i know u did a great job too!

Post a Comment

 

menyingkap bukan satu rahsia © 2008. Template Design By: SkinCorner